torsdag 16. juni 2011

meir padling

I går var me på kajakkurs i regi av Kvinnherad turlag. Der fekk me læra ulike padletak og redningsteknikk. Veldig kjekt å få ei innføring i korleis det skal gjerast. Eg fekk og prøve korleis det er å kantre båten og komme seg utav den under vatn. Fant ut at det var kaldt, så eg trur eg droppar å kantre meir før det blir varmare i vatnet ;) Har kvidd meg litt for å padla på sjøen, på grunn av bølgene, men det var jo bare kjekt! Kurset var på Sunde, ein veldig fin plass for padling! Me fant jo selfølgelig og ut at me må skaffa oss meir utstyr, det finst jo så mykje ein kan få brukt for!
Desverre har eg ingen bilder i dag for det vanntette rommet eg la kameraet mitt i var vist ikkje heilt tett likevell, så kameraet ser ut til å ha tatt kvelden :(

Ingen kommentarer: