onsdag 2. mars 2011

Kyllinggryte

Eg er glad i mat! God mat er best. Likar å lage mat og, men synes det er greit det ikkje tar så lang tid, spesielt i vekene. Det kjem nok av at humøret kan bli dårlig utan mat i sikte. I dag laga eg ei deilig kyllinggryte som er enkel og rask og lage. Takk for oppskrifta til min gode kollega på Wergeland :) Har vore mykje i bruk her i huset.


Så enkelt er det:
Skjer kyllingfiletar i bitar - steik dei
Steik det du liker av grønskaker - i dag hadde eg løk, sopp, gulrot, gul og grønn paprika
Tilsett ein desj sweet chilli saus - ver forsiktig, det kan fort bli for sterkt
Heilt mot slutten tilsett ein større desj creme fresh
serverast med ris, pasta eller som eg gjorde i dag pomes frites
ET og ver glad!

1 kommentar:

Fru Lykle sa...

mmmmm... ;) ser godt ut!