søndag 3. april 2011

Fotoprosjekt - kvitbalanse 2

Eg seier meg no ferdig med kvitbalanse-prosjektet. Eg er langt i frå ferdig utlært, men har fått litt meir innsikt i funksjonen. Her er nokre bilder som viser kva ulik kvitbalanse kan gjere med eit bilete.
Nr 1 er mest naturtro, dei andre i ulike fargetonar.

Med auto blei lammet meir kvit enn det eigentlig er.

Her blei lammet meir naturtro, men bordet er litt gulare enn i virkeligheten.


Litt triksing med kvitbalansen og himmelen fekk fint raudskjer. Det fekk forøvrig også snøen...

Her prøvde eg ut "preset manual - measure". Det går ut på at du tar bilete av noko kvitt først (i dette tilfelle eit kvitt ark), i dei lysforhalda du skal ta bileter i og slik stiller inn kvitbalansen på at dette skal registrerast som kvitt.

biletet over er tatt med auto kvitbalanse, dette med PRE. både fargen på arket og omgivelsane er meir rette på dette biletet. Det gir altså eit godt resultat å bruke PRE, men ein er jo då avhengig av å ha noko kvitt med seg som utgangspunkt, så det kan jo bli litt tungvindt.  

Fann blant anna ut at "cloudy" fungerer godt både ute og inne, ofte betre enn auto, og at daylight fluorescent er den beste ute i dagslys (ligg jo litt i tittelen :). No gledar eg meg til å ta til på neste prosjekt, må bare finne ut kva det skal vera først.  

Ingen kommentarer: