søndag 15. mai 2011

Eurovision Song Contest

I går var eg på Eurovision party hos mi gode venninde Kjersti saman med ein gjeng flotte jenter :) Litt skeptisk på førehand, men instillt på å legge fordommar til side og leva meg inn i Grand Prix verden med all dets glitter og stas. Med poengark og ei super engasjert vertinne måtte ein bare la seg rive med. Kostymer, musikk og framføring blei nøye vurdert og nokre av sangane var jo riktig så fengande. Poenga satt lausare etterkvart, sjølv om eg fekk skjeft for å vera for streng. Etter ein uforglemmelig quiz som pauseinnslag, havna mine favorittar langt nede på lista og det såg ei stund stygt ut som at Sverige skulle vinne!Men Aserbajdsjan seilte forbi som rett var :) Trur rett og slett eg er blitt bitt av basillen ;)


Kvelden enda på Pingvinen, med verdens beste popcorn!

1 kommentar:

Kjersti sa...

Hihi:-) Artig:) Utrolig bra at du er bitt av basillen Olaug, det liker vi!!! :D Sånn kan det gå ser du;)