fredag 3. mai 2013

Mintgrønn

Går ikkje fort i svingane her i gården! 
I mars skreiv eg på bloggen at eg ønska meg nye mintgrønne puter. 
Litt seinare i mars kjøpte eg meg mintgrønne putevar. 
Etter vetleguten kom har eg fått det for meg at alt skal vaskast før det tas i bruk, så i april vaska eg putevara. 
Litt seinare i april var mamma på besøk og strøyk dei :) Eg kan stryka sjølv og altså men da e ikkje da kjekkaste eg veit, så då blir da gjerne utsett, så då e da jo veldig greit når mamma kjem og gjer det for meg ;) 
No er det blitt mai og putene er komme på plass i sofaen! 
Skulle bli vårstemning, men med tente lys og ein god kopp te minna det meir om haust i dag. 
Eg og vetleguten har vore i varmebassenget og kosa oss i dag, så no ska me kosa oss inne resten av dagen. Med nye puter, som sikkert snart må vaskast for gulpeflekkar :) 
Gul pute har eg fremdeles lyst på, men det har eg ikkje funne endo... 



God helg! 



1 kommentar:

Fru Lykle sa...

Hihi :-) du e god! Og supermammo e god! Putene vart kjempefine! Kosa dåke i helgo! Klems