søndag 12. februar 2012

Fantastiske Brasil!

Eg har lenge hatt ein draum om aa reisa til Brasil. Eg veit ikkje heilt kor denne draumen har komme ifraa. Eg har egentlig ikkje vist saa mykje om landet men har likavell hatt eit sterkt onske om aa reisa hertil. Eg hadde store forventningar, sjolv om eg ikkje viste kva eg kunne forvente. Og forventningane er meir enn innfridd saalangt!

Rio de Janeiro er ein fantastisk by! Saa frodig og kupert, atmosfaeren er rolig og avslappa sjolv om det er midt i ein storby. Eg har ein merkelig folelese av at det er heit naturlig at eg er her. Til tross for at eg foler meg litt hjelpeslaus utan aa kunne verken portugisisk eller spansk og det er langt mellom dei som kan engelsk. Men folk er hjelpsomme og hyggelige og Martine snakkar spansk, saa me kjem langt med det.

Me har hatt to dagar i Rio, dei har me brukt til aa sjaa dei viktigaste turistatraksjonane. Copacabana og Ipanema, to nydelige strender der brasilianerane viser seg fram i alle formar og fasongar. Me besokte Jesus paa toppen av Corcovado og tok taubane opp paa Sukkertoppen. Halvegs oppe paa sukkertoppen saag me eit heikopter som stupte utforbi kanten og fortsatte bort mot jesusstatuen. Da vil eg og gjer! utbraut eg, og nokre minuttar seinare satt me i eit heliopter langt over Rio by. Heilt fantastisk! 


Paa fredag tok me bussen, forovrig den beste bussen eg har sitte i, til Paraty. Ein utrulig sjarmerande liten by sor for Rio. Her har me hatt overskya vaer, med nokre regnskyll i ny og ne, varmt er det likevell og i morgon skal det bli sol igjen. Eg storkose meg og gleder meg til resten av turen. 
Copacabana

solnedgang paa Ipanema


Paa veg opp til Corcovado
Jesus, Lisa, meg, Linn Janette, Martine (fotograf Unni)

I helikopter over Copacabana

Svever over jesus

Utsikt fraa Sukkertoppen

Paraty, etter ein regnskyll

2 kommentarer:

Fru Lykle sa...

høyres heilt fantastisk ut! mange fine bilder å drøyme seg vekk i! kos deg!

Linn sa...

nyyyydelig :) kos deg maks!! :)