lørdag 4. februar 2012

Frå vinter wonderland til varmare strøk

Her er det vinter ute. Natt til fredag kom det mykje snø og den har ligge heilt til i dag. Den ligg her endo men no meir stykkevis og delt i fonner der vinden ville ha den.
I dag har me vore ute og leika oss i snøen med kjekke tantebarn. Me har aka og stått på ski. Kjempe gøy! men det blei kaldt etterkvart, endo me hadde fyr i bålpanna.


No pakkar eg sekken og gjer meg klar til å venda naso mot varmare strøk. Nermare bestemt Rio de Janeiro! Det å reise til Sør amerika og spesielt til Brasil har vore ein draum i mange år og endelig skal det skje! Eg skal ner og møte desse kjekke jentene som er ute og reiser rundt i verda i 4 1/2 månad. Les meir om turen deira i bloggen 4 1/2. Eg gledar meg!


Eg reiser på tirsdag og skal vera vekke i to veker. No er eg altså i gang med å pakke sekken. Alle reiseråd seier at ein må pakke mykje mindre enn ein har tenkt. Så eg har no prøvd det, men sekken ser ut til å bli full likevel. Så då er spørsmålet om eg skal ta ein større sekk, eller ha med endo mindre?? For å pakke smart tenkte eg det hadde vore praktisk å ha posar å sortere ulike ting i. Eg sydde meg difor ein pose til å ha skittentøy i. Eg hadde og tenkt å sy ein pose til undertøy og ein til sko, men det ser det ikkje ut som eg får tid til.


Så då seier eg takk og farvell til snøen og gjer meg klar for sommar, sol og karneval :) Adeus!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Goooood tur og kos deg glugg i hel! :-) Me skal prøve å styre TRV skuta medan du er vekke!! Klem Vero

Fru Lykle sa...

Kos deg i varmen!

Fin fornying av bloggen din ;)
klem