tirsdag 1. februar 2011

ikkje akkuratt grøne fingrar.

Eg får ikkje heilt til dette med blomar. Eg synes det er veldig fint med mykje blomar i ein heim, det gir meir liv og stemning i heimen. Hos meg er bare problemet at gleda som regel ikkje varar så lenge. Eg veit ikkje heilt kvifor, dei får jo vatn i ny og ne...

Denne orkideen var eg veldig stolt av. Den kom nemlig blomar på ein gong til, men så var det stopp.

Dette er vel ein juleblom som ikkje skal vara så lenge... eller?

På bakgrunn av mine manglande grønne fingrar synes eg det er svært kjekt med grøne planter som denne. Robust og fin.. håpar eg. Ein gong klarte eg faktisk å drepe ein kaktus!

Bukettar er også kjekt! Nydelige så lenge dei varar, og så er det ikkje meininga dei skal vara så lenge :)






3 kommentarer:

Fru Lykle sa...

du e no herleg du Olaug :) kanskje plastblomar er tingen??

Ellers har eg eit tips som eg lærte på huske-kurs: vist ein har problem med å lære seg nye rutinar så skal ein begynne å gjere det saman med ein rutine som allerede er godt innarbeida. For eksempel kan du begynne å vatne blomar samtidig som du pusser tennene om kvelden. Kanskje litt mykje å vatne dei kvar kveld, vil jo ikkje drukne dei heller, men det var no den rutinen eg kom på no.... Gje dei ein skvett med vatten kvar gong du støvsugar, passer kanskje bedre? :) Lykke til med fremtige grønne prosjekt!

Unknown sa...

På nille har dei faktisk fine orkideer ;)

Hakunamatatablogg sa...

Hmm... ja får kanskje prøva da, men trur ikkje støvsuging va da besta å satsa på, da e liksom litt sånn i dann og vann at da skjer og ;)
Falske orkidear??