fredag 11. februar 2011

kjølekapsmagnetar

Eg synes det er veldig artig med bokstavmagnetar på kjøleskapet. Har hatt lyst på det lenge, men i byn hadde me innebygd kjøleskap, så da blei litt uprasktisk. Her har me eit godt gammaldags kjøleskap og magnetane er på plass.


Desse magnetane kjøpte eg i den stiligaste butikken i London. Mangle nokre bokstavar, men da får gå.


Akkuratt då eg var ferdig å skrive dette kikka sola inn gjennom kjøkkenvinduet. Fantastisk :)


Så då heiv eg på meg kleda og gjekk meg ein tur i det herlige været. Blir virkelig i godt humør av sola :)

3 kommentarer:

Tre Kusiner sa...

Så tøffe dei var:)

Klem F

Anonym sa...

Åå, ka heite butikken??

Klem frå Hedda

Hakunamatatablogg sa...

Da huske eg ikkje. Lisa gjer nok... men den va fantastisk, masse stilige ting og endo stiligare kler :)