lørdag 17. august 2013

Steikje goe potete!

Tenkte eg skulle dele oppskrifta på det som er favorittpotetene her i huset for tida. Oppskrifta er inspirert av ei eg såg på Jamie Oliver sitt tvprogram. Han brukte nokre småpoteter, eg har brukt amandiepoteter, men dei siste gongane har eg brukt vanlige nypoteter og det blir vel så godt! Einaste forskjellen e at du må dela dei opp først. Den går så her:
- steik poteter og kviløkdfedd (ein god del, gjerne ein heil kvitløk) i olje
- ha vatn i steikepanna og la det koke til potetene er passe mjuke, dei er best akkuratt før dei er gjennomkokt.
- renn av vatnet og steik på nytt i olivenolje. 
- krydre med det du liker, eg synes basilikum og saltflak er godt

Velbekomme :) 



3 kommentarer:

☆Baronivegen☆ sa...

Å nam, detta hørtes og såg veldig godt ut :-).
Detta ska eg prøva eingong, takk for tips :-).
Ha ein fin lørdagskveld :-)
Klems Evelyn :-)

signe schineller sa...

Takk for kommentar. Jo rommet er veldig hyggelig! Lykke til med DIN oppussing!! Ses plutselig..her inne :-) Signe

Unknown sa...

Detta såg godt ut, da må eg prøva :)