torsdag 24. mars 2011

Hjelp, eg må ha briller!

Eg har snakka om i eit par år no at eg begynne å sjå dårligare og burde tatt meg ein synstest. Eg har kvidd meg sånn for å få briller at eg bare har utsatt da. Men i dag har eg altså vore. Sto ikkje så aller verst til med synet, men briller skal eg ha. Må heldigvis ikkje bruke dei heile tida. Eg klarte ikkje å velge ut briller på butikken, så eg fekk med meg nokre heim. Eg like egentlig ingen av dei spesiellt godt, men da va no dei beste ho kunne finna til meg (eg prøvde mange!)  


No treng eg hjelp til å velga ut kva eg skal kjøpa! Kan få to for prisen av den dyraste. Grønn lapp = 795,- Svart lapp = 1795,-

5 kommentarer:

Kjersti sa...

Stilig!:-) Jeg stemmer for en av de to med svart lapp:)

Fru Lykle sa...

synes igrunn svart lapp kledde deg best, men e litt usikker på om dei e verdt 1000kr meir... jada jada ubelsluttsome meg :)

Hakunamatatablogg sa...

hihi :) ligg vist t familien. trur eg har beslutta å leita vidare.

Unknown sa...

Eg trur du hadde past nokon som var litt meir kvadratiske, med sån kant som på dei med svart lapp :)

Anonym sa...

Eg likte nr to og nr fire, du var stilig!!! Klem Gunnhildo