mandag 2. mai 2011

Fotoprosjekt - Bevegelse

Nytt fotoprosjekt på gang. Denne gongen skal eg trene på å få fram bevegesle i bilda. Det er mange ulike måtar å gjere det på, blandt anna panorering, som vil sei at du følger objektet med kameraet slik at objektet blir klart og bakgrunnen blir uklar. Ein anna ting eg vil prøve meg på er bilder av rennande vatn. Det lærte eg då eg gjekk på fotokurs, men når eg har prøvd etterpå har det bare blitt kvitt.

 No har eg kjøpt meg fotostativ, så eg er klar til å gå ut og ta skarpe bilder :)

Eg har også kjøpt dei tre bøkene til Scott Kelly om digital fotografering. Bøkene er lettleste og morsomme, og beskriv korleis du skal ta bildene i praksis, veldig inspirerande. Han kjem også med mange forslag til utstyr som er kjekt å ha, så no er ønskelista utvida seg.

3 kommentarer:

Fru Lykle sa...

å so spennande! satsar på at eg kanskje får låne dei bøkene av deg når du er utlerd ;)

Hakunamatatablogg sa...

Du kan jo få låne ein av dei med ein gong. treng nok ikkje alle tre samtidig :)

Fru Lykle sa...

ja takk gjerne det :)