mandag 16. mai 2011

Velkommen til verden!

Det er komme ein ny baby i vennegjengen. Var og helste på han og dei nybakte foreldra på lørdag. Eit herlig lite nurk. Gratulera så mykje!


Baby på veg er jo ein fin mulighet for eit nytt strikkeprosjekt. Kjekt å strikke gaver til dei små :)


Opskrift på denne jakka fann eg på DROPS Design. Strikka av noko Dale babygarn eg hadde liggande. Litt skummelt å strikka med restegarn, for eg var ikkje heilt sikker på om eg hadde nok. Det gjekk akkuratt med litt juksing. Dette var ei ganske enkel jakke, som var kjekk og strikke. Strikka først dei to framstykka og satte så alt på ein pinne, slik at armar og rygg blei strikka i eit. Kjekt med ein ny vri og så blei det jo mindre å montere etterpå (phu!).


 Denne jakka har også heklekant rundt. Hekling har eg drive veldig lite med, så eg var litt spendt på korleis det skulle bli. Viste seg at eg synes hekling var kjekt, så no har eg sett meg ut ei veske eg vil hekle meg som neste prosjekt.

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Herlig bilde av søte små fingre:) Og jeg er fortsatt imponert av strikke/hekleferdighetene dine! :-) Utrolig stilig med merkelappen!

Fru Lykle sa...

Du e flink du Olaug :)