onsdag 19. januar 2011

Flatpakka


På søndag var eg storfornøyd med alle ikeaeskene me hadde fått i hus. Ikea har eit genialt system synes eg. Mykje fine møblar, billig (sjølv om det blir ein del pengar av det når ein fyller opp ein hiace), alt på lager og lett og få med seg. Men ein er jo ikkje ferdig når ein har fått dei i hus... det er vel eigentlig då jobben begynner. Så no skrus da her i huset. Endo er det fleire esker som ligg og ventar. Eg likar egentlig godt å skru og eg, men når til og med dokosten er flatpakka har dei kanskje dradd det litt langt?


 På kjøkkenet har me supplert med ein ny kjøkkenbenk. Me hadde litt lite benkeplass og litt for lite skuffer og skap, men no er det blitt bra.


Vintrineskap i stova


Vinen er komme på plass. Vinhylla frå Åhlens er plassert inni vitrineskapet.


Dokosten ferdig montert :)

1 kommentar:

SNILLPIKE♥ sa...

Ja, skruing må til. Gleder meg til å se resten. Fin torsdag til deg, ann helen.