tirsdag 4. januar 2011

Gamle folk

Eg har ein fasinasjon for gamle folk. Eg synes dei er så herlig skjønne! Ja eg veit da e ganske generaliserande, men stort sett er det slik. Eg er fasinert over rynkene, korleis ein synk saman i kroppen og ikkje minst augene, der all livsvisdommen sit. I mange kulturar er dei eldste verdsatt høgast av alle. Her er dei ofte sett på som ein belastning og ein utgiftspost. Det synes eg er synd. Så mykje erfaring og kunnskap dei sit med og så mykje dei har bidratt med, har dei krav på all respekt og verdighet dei kan få. Iallefall blei eg veldig glad når eg kom over denne bloggen http://advancedstyle.blogspot.com/ Det er vist fleire som deler min fasinasjon :)

bildet er lånt frå "Advanced Style"

1 kommentar:

Kjersti sa...

Så fint innlegg Olaug! :-) Litt morsomt at du er så fascinert, men jeg er igrunn helt enig.. De er jo søte med rynkene sine:) Men vi får no nyte den rynkefrie tiden så lenge den varer tenker jeg, hehe;)