mandag 6. juni 2011

Jomfruturen

Eg er blitt reder. Eg har gått til anskaffelse av ein flåte beståande av to båtar. Flotte er dei. Av typen kajakk :) I går etter stietid prøvde me dei for første gong.


 Tenkte det var greit å begynna på eit vatn, så me satte dei ut på Opsangervatnet. Etter ein litt nervøs start tok me like godt å padla rundt heile vatnet! Kan sei musklane verka etterkvart!

 Den fornøyde redaren ;)


Idyll!
 Når eg såg bort frå verkande musklar var det ein flott opplevelse! Gledar meg til fleire stunder i kajakken :)


Sjølv om eg ikkje havna uti vatnet (ikkje verst bare det!), var eg kliss blaut når turen var over. Spruttrekk er nemlig sånne avanserte greier som ein ikkje prøver seg på første turen!?! Det merklige var at dei andre var heilt tørre... E vist ikkje meininga å ause vatn opp i båten med årene... Ja ja ein lærer så lenge ein lever :)

Ingen kommentarer: