mandag 27. juni 2011

netthandel

Har virkelig slått meg på netthandelen etter eg flytta frå byn. E jo så kjekt å få pakkar i posten :) Og så mykje fint ein kan få tak i der ein sitte godt tilrette i sofaen. Her ein dag fekk eg to pakkar i posten, yeey! Einaste som e litt kjedelige med  å få pakke i posten e jo at da e 1 mil til postkontoret.

Då veie da jo opp å få ein rosa prikkette pakke :) Ååå så kjekt med gave! Tenker eg, sjølv om eg veit jo godt at eg har kjøpt og betalt den sjølv ;)

Inni den prikkette pakken frå Frøken Fryd var denne fine kortholdaren, som har fått plass på kjøkkenet. Den var litt mindre enn eg trudde, men blei veldig fornøyd likavell. Men sånn e da jo med netthandel, du veit aldri heilt kva du får. Har gjordt nåken bomkjøp og der farge, fasong eller kvalitet e ein heilt anna enn da ser ut som.

Den andre pakken var i frå Stoff og Stil, som hadde salg. Da e jo alltid kjekt med salg! Så no skal da bli nye trekk til sofaputene. Snart. Ein gong iallefall. Har eit par andre prosjekt liggande i skapet på syrommet, så får sjå kva som blir gjordt fyrst. E jo veldig inspirerande med nytt stoff så kanskje da blir sofaputene likavell ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Digge det:)

Klem F